שעות עבודה

יש שאלות?

צור קשר!

לפני תחילת הבנייה של כל אחד מהפרויקטים שלנו, אנו מתאמים בפירוט עם לקוחותינו את המראה של כל חדר. לכל לקוח מוצעים גם שירותים לפיתוח עיצוב אישי. המעצבים המנוסים שלנו ייצרו את הפריסה המושלמת לחלל שלכם. במידת הצורך, צוות KUBE ימנע טעויות עיצוב נפוצות, כגון שטח מבוזבז, ארגונומיה של מיקום הדלתות, החדרים או אלמנטים תכנוניים אחרים.
Architecture Design & Projection in Israel - KUBE

סקירת שירות

עיצוב ועיצוב חללי מגורים היא עבודה שיש להפקיד בידי אנשי מקצוע או לבצע אותה בפיקוח קפדני של המעצבים שלנו. טעות שנעשתה בעת תכנון בית אולי לא מורגשת בשלב הבנייה, אך בהמשך היא עלולה להביא אי נוחות רבה לדיירים בעת השימוש בבית. מרכיב חשוב שבעיצובו נוטים אנשי המקצוע לעשות טעויות הוא גרם המדרגות. למעצבי KUBE ניסיון רב שנים בעיצוב מדרגות כדי למזער את בזבוז החלל הביתי ולייעל את מיקומם בבית.

KUBE תבנה עבורכם את הבית המושלם!

KUBE תבנה עבורכם את הבית המושלם!

ראיון עם לקוח

נקשיב לכל משאלותיכם ונלמד בקפידה את התנאים לעיצוב בית נוח.

דיון ביניים

אנו מציגים ודנים עם הלקוח על תוכניות ביניים ופתרונות עיצוב.

אישור סופי

שלב התכנון הסופי הוא ההסכם הסופי עם הלקוח של כל מרכיבי העיצוב. תחילת הכנת פרויקט הבנייה, תקצוב, תכנון שלבי הבנייה.

שאלות נפוצות

כן, כמובן, אנחנו לגמרי ממוקדי לקוח. ניתן לקחת חלק פעיל בכל שלבי העיצוב. המטרה העיקרית שלנו היא ליצור עיצוב כזה של המקום כך שתוכלו לחיות בנוחות ככל האפשר.

כן בטח! אנו יכולים לבצע ביקורת עיצובית של כל פרויקט ולהציע פתרונות לפי שיקול דעתכם.

ממש נכון! אנו לוקחים בחשבון את המיקום הגיאוגרפי של האתר לבנייה, מיקום הבתים השכנים, אלמנטים של מבנה השטח ומאפיינים נוספים בעת תכנון הפרויקט.

שירותים KUBE

אנו מספקים מגוון שירותים מלא לעיצוב ובניית ביתכם בישראל.

Search on KUBE